środa, 2 listopada 2016

Bliskość.

Wszyscy  potrzebują bliskości, czułości, poczucia bezpieczeństwa  itp... Ale niekiedy tego nie przyjmujemy do świadomości. Nie doceniamy tego...
Nie każdy chce pokazać, że chce poczuć bliskość drugiej osoby, często się obawiają reakcji innych osób, co powiedzą, że to coś dziwnego . Potrzebujemy bliskości drugiej połówki , poczucia ciepła, bezpieczeństwa. Potrzebujemy jej bez względu na wiek czy płeć.





Niestety większość z nas   boi się dopuścić bliskości innych osób, często tacy ludzie udają twardych, zimnych, niedostępnych , Przez takie zachowanie oddalamy się i odsuwamy bliskie nam osoby. Przychodzi taki moment kiedy uświadamiamy sobie , ze jednak potrzebujemy tej drugiej osoby.Zdajemy sobie sprawę, jak ważną w naszym życiu odgrywa role. Ze tylko dzięki niej będziemy szczęśliwi,, będzie przy nas nie tylko w dobrych momentach ale i w tych złych, będzie nas wspierać, pocieszać jeśli nadarzy się taka okazja. 
Bliskość oznacza bycie przy osobie, którą kochamy i jest dla nas najważniejsza. Okazując ciągle wsparcie szczególnie w trudnych chwilach. Spędzanie czasu, poświęcanie każdej wolnej chwili ukochanej osobie.
Mimo kilometrów, zawsze dajemy rade.
Z tą drugą połową właśnie budujemy wspaniałe wspomnienia, koloruje nam świat.
Właśnie ta druga osoba pozwala nam przetrwać nawet te najgorsze chwile czy dni  .



 

20 komentarzy:

  1. Bliskości to czego potrzebuje,każdy z nas!

    Dużo szczęścia,miłości i zdrowia dla WAS <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy potrzebuje bliskości, sama mogę powiedzieć na własnej skórze, że jeszcze rok temu mówiłam i wyrzekałam się, że nie potrzebuję nikogo a dziś bez mojego partnera nie wyobrażam sobie życia :)
    Dużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tym postem ^^ Każdy potrzebuje trochę czułości, jednak nie każdy to docenia :<
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia. a co do bliskości to nie zawsze prawda, mi osobiście łatwiej jest teraz samej, bo potrzebuje samotności a wręcz jej pragnę. Czasem dobrze jest się odizolować i pobyć samemu :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas potrzebuje bliskości. Ja niestety jestem jedną z tych osób, która również się jej właśnie boi.

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.gronercik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz się czego bać na prawdę ;) warto spróbować ! ;d

      Usuń
  6. Bliskość potrzebuje każdy z Nas :)
    PS. Życzę dużo szczęścia i wytrwałości!
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Post ciekawy. Temat, który został w nim poruszany jest dla każdego z nas bardzo ważny. Bliskość jest potrzebna w życiu człowieka. Co do zdjęć - piękna para ^^
    swiatlo-zastane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bliskość ukochanej osoby jest bardzo potrzebna w codziennym życiu, same przytulnie czy pocałunek pozwala Nam sie odstresowac.
    Ja czasami uwielbiam wtulic się w moją mamę, chodź jestem już dorosła. Na bliskość nigdy nie jest za późno. Najwięcej bliskości mają moje dzieci iż nie pracuje, spędzam z nimi całe dnie. Mój synek ciężko usypia bez mamy która otuli :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto zaufać drugiej osobie ;)
    Z drugą połówką życie jest łatwiejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem strasznie blisko ze swoim mężem 😊 nie wyobrażam sobie życia bez niego.

    OdpowiedzUsuń