sobota, 5 listopada 2016

Opinia Innych.



Ile razy zastanawiałaś/eś się czy to co robisz nie jest głupie, czy ktoś Cię z tego powodu nie wyśmieje, nie skrytykuje? Ile razy rezygnowałaś/eś z tego powodu z robienia czegoś o czym marzysz albo na co po prostu masz ochotę? 

Powtarzam sobie, aby coś osiągnąć, żeby spełniać swoje marzenia trzeba też zmierzyć się z takimi przeciwnościami. Życie jest za krótkie, żeby stać w miejscu, przejmować się innymi i przyglądać się komuś  kto się spełnia i realizuje swoje marzenia. Pomyśl sobie, że dużo ludzi właśnie przez reakcję, opinię innych, krytykę, nie dąży do postawionego sobie celu albo z niego rezygnuje. Boimy się, zamykamy się w sobie. Nie każdemu spodoba się to co robimy to jest wiadome.  Czy nie jest ważniejsze to, że nam się to podoba i nas to cieszy? 
Dlatego warto a nawet trzeba spełniać swoje marzenia mimo wszystko. Nie przejmować się tym co ktoś może powiedzieć o nas negatywnego . Krytyka czasami jest dobra, bo wtedy możemy się coś w sobie zmienić.  A tak zwanymi hejta-mi nie należy się przejmować. Ale wiadomo, czasem ciężko jest się nie przejmować niczym, bo każdy ma swoje uczucia, ale po chwilowym załamaniu trzeba wstać i pokazać, że mimo wszystko dajemy radę.
 

PAMIĘTAJ ! WSTAŃ JESTEŚ ŚLINA/Y !
DASZ RADĘ ! 
RÓB TO CO KOCHASZ! 



39 komentarzy:

  1. każdy ma prawo mieć swoją opinię. ja mam prawo mieć ją gdzieś.
    nikt ani nic nie zmieni tego jaka jestem, co robię i jak robię. patrzę tylko na siebie, inni mnie nie obchodzą. Oni są przeszkodą do celu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinia innych jest dla mnie bardzo ważna w kwestiach np. mojego wyglądu, staram się zawsze wypadać nienagannie, jednak w kwestii mojego charakteru, sposobu bycia, postępowań, zdanie innych po prostu po mnie spływa.

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę powiedzieć, że wraz z wiekiem opinia innych nabiera coraz mniejszego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wpis, ja parę dni temu opublikowałam post o podobnej tematyce :)


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mądry wpis :) Marzenia trzeba spełniać, bo bez marzeń świat byłby taki smutny :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swoje zdanie, szanuję zdanie innych, ale i tak robię po swojemu - czytanie? dla mnie pasja, dla innych dziwactwo. Ale co tam - to mój świat i moje życie!
    Zapraszam do siebie: swiatksiazkoholiczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, tak ma być ;) pozdrawiam. i już zaglądam na twojego bloga

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy post?
    Jako, że dzisiaj chętnie bym trochę popisał, to napiszę ci co można by było tu poprawić, bo piszesz fajnie...i tego nie będę się czepiał, bo lubię blogi Lifestylowe, nie wiem nawet dlaczego. Droga, zmień szablon na blogu na nieco inny i popraw czcionkę i będzie super :D
    Pozdrawiam :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dopiero zaczynam. :)
    Masz rację, krytyką, która w niczym nie pomoże, nie warto się przejmować. Najokropniejsza wypływa od ludzi, którzy noszą w sobie smutek.
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis :)
    Powodzenia w dalszym pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :D
      cieszę się że ci się podoba

      Usuń
  10. Nic w życiu nie przychodzi łatwo. Moim zadaniem warto zacząć od tych małych marzeń a reszta sama się jakoś potoczy. :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Opinia innych, szczególnie ta nieuzasadniona jest bez sensu. Tak samo jak nienawidzę hejtu to jeszcze bardziej nie znoszę tekstu typu "fajny blog, bo tak". Czy taka nieszczera pochwała ma sens?
    Post super, pozdrawiam.
    agatajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami zbyt często przejmujemy się opinią innych, co nie jest dobre. Hejt bardzo często ogranicza nas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trafnie podkreśliłaś,że przez Hejt rezygnujemy z realizacji postawionego sobie celu .Nie powinniśmy ulegać takiej presji.Hejt nie powinien nas ograniczać .Zawsze należy wierzyć w siebie i w swoje możliwości :)

    Pozdrawiam i obserwuje : http://mvzzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie warto się przejmować. Bo ludzie i tak będą gadać :)

      Usuń
  14. Kurcze normalnie jakbyś mi w głowie siedziała, mam takie myśli chyba nawet z raz dziennie. Dlatego jeśli coś się kocha robić, to nie warto patrzeć na innych tylko dalej w to brnąć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! Brawoo :D
      nigdy się nie poddawaj ;) rób to co kochasz ;)

      Usuń
  15. Racja, kiedy upadniemy to trzeba się podnieść i ruszyć dalej! Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie przez przejmowanie się czyjąś opinią i strachem przed krytyką usunęłam bloga...

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czym się przejmować, nie warto. Pop prostu ludzię zazdroszczą. Dasz radę !

      Usuń
  17. Bardzo mądry post! ja nie rozumiem ludzi, któzy ''hejtują'' innych i ich niszczą, a sami stoją w miejscu...
    obserwuję!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mówią Kozak w necie pi.a w świecie;) hejotwać potrafią a prosto w oczy ci tego nie powiedzą ;)

      Usuń
  18. Niestety bardzo często nie można robić tego co by się chciało, odnoszę wrażenie, że społeczeństwo poniekąd odbiera nam do tego możliwość. Możliwość do bycia takim jak się chce i bywa, że też do podążania za swoimi celami. Jak chcesz zajrzeć do dłuższej pogadanki na ten temat to jak najbardziej zapraszam:
    http://kwietniowaaa.blogspot.com/2016/07/wolnosc-co-z-nia.html

    Dodam jeszcze tylko, że mimo wszystko warto być sobą i nie przejmować się ogółem. Chociaż to i tak nie zawsze jest realne, jeszcze zależy w jakich kwestiach, bo jeśli chodzi o zwykłych hejterów to w sumie też mam Ci coś do podesłania:
    http://kwietniowaaa.blogspot.com/2016/09/agresja-w-sieci-po-co-to-komu.html

    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze w dupie mam opinie innych

    OdpowiedzUsuń