czwartek, 5 stycznia 2017

2k17♥

Nowy Rok już trwa. Zazwyczaj podejmujemy różne postanowienia i zobowiązania , aby uczynić nadchodzący czas/rok lepszym.

Możemy patrzeć w gwiazdy  a nawet zaklinać los, ale tak naprawdę wszystko zależy od nas. Jacy będziemy, jakie decyzję podejmiemy i od naszych dobrych chęci. Więc głowa do góry! Można wiele rzeczy zacząć od nowa. 

 To jest dobry czas! Dobry Czas na podjęcie dobrych decyzji :)

 

 

Warto sobie usiąść, przemyśleć,zrobić taki mały porządek w naszej głowie.
Jakie elementy wymagają poprawki, gdzie Cię uwiera i co trzeba bezpowrotnie wyrzucić. Przypomnij sobie chwile, które napełniły Cię szczęściem i dodawały energii do działania. Poszukaj w sobie siły do zmian. 





12 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj nie robię postanowień noworocznych bo każdego dnia staram się robić coś lepszego i pracować nad swoimi wadami :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jakieś postanowienia a gdy zrealizuje dokładam kolejne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo dużo postanowień na ten rok i muszę zacząc je realizować^^
    Obserwuję ;*
    Zapraszam do mnie;3
    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie przepiękne! :)
    Zdjęcia też bardzo śliczne! Ślicznotka! :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń