niedziela, 15 stycznia 2017

Wspomnienia ;>

Lubimy wracać do czasów dzieciństwa, czy nastoletniej młodości, żadnych zmartwień ,  każdy dzień był cenny , a wszystko, co było ponad codzienną normę, generowało masę pozytywnych emocji. Wtedy potrafiliśmy cieszyć się z drobnostek i wydarzeń, o których teraz często wspominamy z uśmiechem na twarzy czy może nawet łezka się pokręci w oku .





Po jakimś czasie, zaczynają nam przybywać obowiązki, i wszystko zaczyna się zmieniać. Coraz rzadziej skupiamy się na momentach, do których później moglibyśmy wracać. To wielka błąd..


 Można temu zaradzić i zadbać o to, by wspomnienia nie ulatniały, towarzyszyły nam, w kolejnych dniach, miesiącach, czy nawet po latach mogły sprawiać, że uśmiech będzie gościł na naszych twarzach, a  w sercach poczujemy ciepło właśnie na myśl o tym, co nam było dane przeżyć i czego doświadczyć.

Pamiętamy o Zdjęciach i Pamiątkach <3




EGYPT


20 komentarzy:

  1. Kurcze, ja tak czasem wracam do wakacji jakie były beztroskie ;) ah...
    Ale masz racje, warto robić zdjęcia, a najlepiej je wywoływać niż trzymać je cyfrowe gdzieś na dysku ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram sie nie wracac do przeszlosci zbyt czesto - oczywiscie, fajnie jest powspominac, ale wole skupic sie na przyszlosci, by miec kolejne fajne momenty w zyciu :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/natalia-magdalena.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zbytnio nie wracam do przeszłości bo masakra, ale te niektóre chwile miło wspominać ;) ale teraz również staram sie skupić na przyszłości ;)
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Dlatego robię zdjęcia masowo haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknię za wakacjami! Za tym ciepłem i słoneczkiem... Mam mnóstwo zdjęć, ale to mi nie wystarcza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście dużą wagę przykładam do wspomnień, bo są dla mnie bardzo ważne :) Zdjęcia, filmy, pocztówki-mam tego masę! Zatęskniłam za wakacjami..

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing pics dear! Great post. :)

    lifella2.blogspot.com i'm following you, please follow back♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiększ zdjęcia, aby uzyskac lepszy efekt! :) Obserwujemy? daj znac w komentarzu!

    http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście super post i super się go czyta! :)
    To co napisałaś to cała prawda masz rację! <3
    Śliczne zdjęcia z Egiptu i z młodym! :D <3

    OdpowiedzUsuń